nonni. mä huomaan olevani nykyään Erittäin Kiireinen Nainen. en mä tiedä mihin mun aika menee mut jotenki sitä vaan ei oo. tai jos on ni mä nukun =D. tai lonnin nassukirjassa..pääasia on että mitään en oo tehny, saati saanu aikaseks. No mut niin, alotetaan siitä ajasta ennen hyvinkään reissua, virkun ihana pakettihan on vielä esittelemättä.

sain siis kännypussukan (joka on kovassa käytössä ja tosi hyvä mulla ku mähän tykkään heitellä tota puhelinta =D), lampainen meikkipussukka, hepuliteetä (sopii mulle;)) joka on iiiiiihanan tuoksusta. en oo vieläkään maistanu sitä kun on edellinen teepussukka menossa. toi oli hetken tossa sohvalla, sen tyynyn päällä mihin mä kellistän itseni ja nyt se koko tyyny tuoksuu ihanasti minttusuklaiselle. mut ei semmoselle äklölle, vaan raikkaalle. nih.

1134253.jpg

mukana oli myös sinistä nalle coloria ja puisia poroja, ne jäi kuvista. lanka oli lankalaatikossa ja en sit just jaksanu hakee sitä, poroista tuli mm tämmösiä:

1134215.jpg

niitä oli punasia ja valkosia. osan mä sitte jätin, ku maukka keksi että se laittaa niihin reiät ja voidaan laittaa kuuseen roikkumaan. vitsi miten nerokas mies mulla on :). me tosiaan laitettiin jo kuusi. mun kotona se on aina laitettu vasta aattona, mutta kun meillä on jo lahjoja ni se oli pakko laittaa. ja sitä paitsi ku maukka on semmonen supersiivooja ja se ei voi sietää mitään ylimäärästä roinaa, että meiltä lähtee kuusi aina tyyliin tapaninpäivänä. näin mä saan sitten nauttia kuusesta ja maukan ei tarvii kestää sitä joulun jälkeen päivätolkulla (parisuhdeterapiaa, osa 1).

1134228.jpg

huono kuva kun en jaksa mitään kuvankäsittelyy. mut tuol takana on mun ihkuihana nukkekoti. jos mä ens kesänä saisin sen kokonaan putsattua ja maalattua. sitte.

pikkuveikan antama synttärilahja. voi vitsi, kattokaa nyt:

1134244.jpg

ihania! vuosikertalankoja jostain. tuota mohairia on 6 kerää, angoraa taitaa olla saman verran (ne on 25 grammasia, kertokaa mulle mihin se riittää, en osaa arvioida?) ja se ei oo tommosta sinistä, vaan enemmän semmosta..eriväristä =D. lisäks oli mustaa mohairia ja harmaata mohairia. voi vitsi! toi angora tulee ihan vaan mulle. mulla on tommonen kerä tuota valkostakin angoraa, siis ihan samaa ja haaveilen huivista jossa on valkonen reunus..mutta niin, vinkatkaa mihin sitä on tarpeeks. ihana, ihana paketti =).

hmm..joulu! se tulee. meillä oli sen kunniaks työpaikan pikkujoulut perjantaina. voi että kuulkaa, mulla oli niiiiin hauskaa!! aivan ihanaa! ruoka oli mie-lettömän hyvää, ja kerrankin oli reilusti kasvis- ja kalavaihtoehtoja. nnnam. juotavaakin sai sen verran että mun aiottu sivistynyt käytökseni lens romukoppaan jo alkumetreillä xD. seura oli ihanaa, bändi oli hyvä ja kaikki meni nappiin. vähän kyl söi ku lauantaina tulin aamulla kasiin töihin..auts. mut maukka oli niin kulta, se lähti viemään mua ettei mun tarvinnu kävellä ku ei ollu kyl ajokunnosta tietookaan..no mutta, pääasia et oli kivaa.

joulusta vielä että (täs ei muuten oo päätä eikä häntää täs tekstissä, polveilee, kestäkää) vapaapäiviä oli yksi kappale ja joulukortteja sain tehtyä. pari on vielä semmosia keille lähetän myös lahjan, ni heille teen sitte vasta kortit. oli ihana askarrella pitkästä aikaa.

1131014.jpg

jos luulet olevas mun joulukorttilistalla ni älä urki ;). niin, tosiaan, tekemisistä tuli mieleen. se ristipistotyö mikä meni häälahjaks. huono kuva, kaukaa otettu ja koska tuossa on lasi päällä niin se oli otettava ilman salamaa, ja värit vääristyivät. on siis enemmän ruskeasävyinen, lämpimämpi. vaihdan joskus paremman kuvan, ne on kaikki äitin kamerassa.

1130993.jpg

ton kanssa meinas kyllä pari kertaa usko loppua mutta niin..se on se juttu siinä minkä takia noita tehdään vaan ihmisille jotka on tosi tärkeitä ja jotka osaa niitä arvostaa (tai jos siitä maksetaan tarpeeks :D).

hmm..mitäs vielä..ei kai mitään. no varmaan ois vaikka mitä mut en muista. huomenna on vapaapäivä ja ehdin vihdoin postiin hakemaan mun JYV-paketin. ai, ja hannalle pitää muistaa laittaa viestiä että lähetän pakettini sille vasta huomenna. en vaan ehtiny =(.

ja se melkein tärkein meinas unohtua. =). ne anto mulle vakituisen kokoaikasen paikan =)).

joulun odotusta

1131020.jpg

1134261.jpg

1131043.jpg

1134210.jpg

1131057.jpg

1134223.jpg

ai, ja siellä hyvinkäällä oli tämmönen ujo ihanuus:

1130994.jpg

aada, 6 kk.

niin, ja huopasenjämiä on tuhlattu näihin ja muihin samanlaisiin jotka on jo maailmalla:

1134235.jpg