nyt siis vuoden viimeinen postaus, tajusin juuri blogikierroksella että tosiaan on vuoden viimeinen päivä. lindalta löysin tämän..

 Ystävät/ihmissuhteet

*Oletko saanut uuden ystävän tämän vuoden aikana? - Olen. Oon tutustunu tosi moniin ihmisiin ja saanut tuttavia, kavereita, ystäviä ja muutaman semmosen josta jo nyt tiedän että varmasti tulee hyvä ystävä. Osa on ihan oikeesta maailmasta ja muutama erittäin läheinen blogi-ihminen on myös löytynyt. Tiedätte kyllä <3

*Oletko tehnyt jotain tänä vuonna, mitä et ole ennen tehnyt? - Olen, paljonkin. Neulonu kirjoneuletta, virkannut jotain muuta kokonaista ku patalapun, neulonu villapaidan (oo, kaksi :)), tehny kolmea uutta erilaista työtä, puuhannut neuletapaamisen, käyny Savonlinnan markkinoilla ja torilla, syöny muikkuja torilla..tää lista on siis loputtoman pitkä.

*Oletko seurustellut tämän vuoden aikana? - Kyyyllä me taidetaan seukata ;).

*Kerro pari parasta muistoasi tältä vuodelta? - Kesä kokonaisuudessaan oli ihana, ja jokainen kerta ku joku tuli tänne meille käymään, on aivan ihana. Siitä tulee tosi hyvä mieli. Se, että oon saanu asua ensimmäistä kesää veden äärellä on ollu ihanaa, siis ihan työmatkatki on hyviä muistoja kun on niin kaunista. Ja ooppera. Se oli hienoo.

 *Oletko riitaantunut kenenkään ystäväsi kanssa kuluneen vuoden aikana? - En.


Sinä

*Oletko muuttunut paljoa viimeisen vuoden aikana? - En tiedä. En usko että pohjimmiltani mutta oon oppinu tuntemaan itseäni paremmin, ja luotan enemmän itseeni.

*Oletko lihonnut? - No kyllä.

*Oletko saanut porttikieltoa minnekään tämän vuoden aikana? - Heh, en.

*Oletko ollut elokuvissa YKSIN tämän vuoden aikana? - En. Enkä kaksinkaan. Kovasti ollaan kyllä puhuttu elokuviin menosta mutta ei oo saatu aikaseks. Yksin en haluais mennä.

*Oletko ottanut tatuointia/lävistystä viimeisen vuoden aikana? - En oo, mä vieläkin mietin jotta jos yhden kuvan vielä..mutta ihan en oo päättäny.

*Saanut lahjaa joltakin miespuoliselta henkilöltä? - Juu, Maukilta ja tietty iskältä ja broidilta ja Tepolta

MUUTA:

*Oletko tehnyt jotain, mitä olet katunut kauan jälkeenpäin? - No jos ei lasketa sitä että oon laulanu kännissä karaokee, koska se ei kuitenkaan oo kauheen vakavaa, ni en oo.

*Mitä teit vuonna 2007 sellaista, jota et ole tehnyt aiemmin? - Täh, eiks tätä kysytty jo kerran? Ainaki mä vastasin siihen jo kerran =D

*Synnyttikö kukaan läheisesi? - Kuule kysy vaan kuinka moni!

*Kuoliko kukaan läheisesi? - Ei ketään ihan läheis-läheistä.

*Missä maissa kävit? - En käyny, ihan kotimaassa vietetty vuosi. Ei ollu tuota rahaa kauheesti tuhlattavaks asti.

*Mitä haluaisit vuodelta 2008 sellaista, joka ei onnistunut vuonna 2007? - Olla polttamatta silloinkin kun juon (tämähän on vaan omien korvien välissä), saada ton hemmetin fifin valmiiks ;). Ja niin, jos mä saisin lopetettuu sen karaoken..


*Mikä päivämäärä säilyy muistissasi vuodelta 2007? - 17.2. kun meillä oli tuparit, 15.10. kun käytiin kattoo jazzia, 24.12. kun oltiin ensimmäistä kertaa joulu täällä ja kaksin. Sit on semmosia minkä päivämääriä en muista mutta on hyviä muistoja, Faces, Emman keikka, meiän vuosipäiväjuhla..

*Vuoden suurin saavutuksesi? - Varmaan se kun sain ton työpaikan ja vielä kun siitä tuli ihan oikee työ :). Ja niin, toi tupakoinnin lopettaminen.
 

...ja suurin epäonnistuminen? - En koe kyllä epäonnistuneeni kovinkaan pahasti..ainahan sitä jotain mutta ne on onneks ollu semmosia pikkuvikoja.

*Kärsitkö vammoista? - En..?

*Mikä oli paras asia, jonka ostit? - Hmm..molemmat korkokengät. Punanen paljettihamekangas. Maukan joululahjat. Musta hame. Housen 2. tuotantokausi. Olohuoneen verhokangas. Olohuoneen sohva!

*Kenen käyttäytyminen ansaitsi kiitosta? - Mikäs kysymys tää nyt sit on häh..en osaa vastaa tähän.

*Mistä innostuit eniten? - Langoista.

*Mikä albumi / kappale tulee muistuttamaan sinua vuodesta 2007? - Jaa, nyt ei tuu kyllä mitään mieleen. On semmosia mitkä muistuttaa paikoista tai ihmisistä mutta vuoden kipaletta en osaa sannoo.

*Verrattuna tähän aikaan viime vuonna, oletko onnellisempi vai surullisempi? - Varmaan sitte onnellisempi. Viime vuonna oltiin vasta muutettu tänne ja kaikki tietysti oli uutta ja vähän pelottavaa.

*Rikkaampi vai köyhempi kuin edellisenä vuonna? - Rikkaampi kaikin tavoin.

*Mitä olisit toivonut tekeväsi enemmän? -  Ollu ulkona, torilla, kesällä.

...entä vähemmän? - En mitään.

Jos voisit mennä ajassa taaksepäin ja muuttaa yhden hetken menneestä vuodesta, mikä se olisi? No ehkä mä en ois sit laulanu sitä karaokee ;).

*Rakastuitko vuonna 2007? - Maukkaan mä oon huomannu rakastuvani kerta toisensa jälkeen. (lällynlääjoo)

*Mikä oli mieluisin tv-sarja, jota seurasit?- House ja Frendit ja Top Chef

*Vihaatko tällä hetkellä ketään, jota et vihannut viime vuonna samaan aikaan? - En. Mä oon aika huono vihaamaan ylipäätään ketään. Se on vähän liian vahva tunne mulle.


*Mikä oli paras lukemasi kirja? - Luin muuten ennätysvähän tänä vuonna! Kotimaan Luonto-opas tuli luettua moneen kertaan. Tykkään siitä.

*Mitä halusit ja sait? - Asettua tänne, asetuin. Saada kunnon työpaikan josta tykkään, sain.

*Mitä halusit, muttet saanut? - Alpakkafarmia. Ei taida onnistuu tulevanakaan vuonna.

*Mikä oli vuoden suosikkielokuvasi? - Matrix ;)

*Mitä teit syntymäpäivänäsi? - Mä olin varmaan töissä..

*Mikä yksi asia olisi tehnyt vuodestasi äärettömän paljon tyydyttävämmän?  Ei tuu mitään mieleen..oon ollu kyllä kaikin puolin tyytyväinen.

*Mikä tai kuka sai sinut pysymään järjissäsi? - No ei ollut pelkoa kyllä järjen menettämisestä mutta Maukka on aina ollu tossa jos on ollu häntä. Ja Vimmu. Ja puhelin :).

*Kenestä julkisuuden henkilöstä pidit eniten? - Matti Vanhasesta

*Mikä poliittinen puheenaihe säväytti sinua eniten? - Jaa että sanat 'poliittinen puheenaihe' ja 'säväyttää' samassa lauseessa? Not.

*Ketä kaipasit? - Kaikkia. Ja usein.