Mä haluisin vaan ihan tavallisen (mutta täydellisen) pohjan, muttei vaan vieläkään..plaah. Jos jollain tulee vastaan ni sen pohjaväri pitäis olla ihan haalea sininen, siis mieluiten niin vaaleensininen et se ois melkein valkonen. Laatikot vois olla melkeinpä näkymättömiä, ja niitä sais olla molemmin puolin. Kuvalla ei ois muuta väliä kuin että sen pitäs olla joko tommonen, onkstoinytsit banneri mikä mulla nyt on, tai sitte semmonen mikä ois tossa vasemmalla aika huomaamattomana..huoh.

Kai se ois pakko ite opetella. Jollain pohjanikkarilla oli jopa ohjeet siihen, mutta koska oon surffannu ku hullu apaut joka päivä, ni arvatkaas vaan muistanko enää missä ne on. Niistäkin saa vinkata.

Uuden vuoden kunniaks mä oon alkanu käyttää näitä isoja kirjaimia niinku kunnon ihmisten kuuluu. Lisänä tähän suurensuureen uudistukseen aion vastata kommentteihin tässä näin. Musta se on kivampi. Tai että ite tykkään enemmän jos mun ei tarvi kurkkia ja urkkia kommenttilootaan. Nih. Mitäs muuta uutta mä keksisin?

Ensinnäkin, suuret, sydämelliset kiitokset Nallulle, Annelille ja Mayalle kukkasista! Mulle tuli niin hyvä mieli. Kyllä te tiijätte. Mä mietin just ehkä viis minuuttia sen jälkeen kun olin kirjottanu ton edellisen jutun ja sanonu siinä että tää valinta oli helppo. Niin tuli semmonen olo että jäi sanomatta että 'väheksymättä ketään muuta kenen blogia luen'. Eli mulle tuli siis itelleni paha mieli siitä että sanoin noin (siis että se valinta oli helppo), mä oon vähän semmonen hassu.

Mietinkin sitä sitte että miksköhän tietyt blogit on ne ensimmäiset, tärkeimmät, vaikka jokainen mun suosikkiblogeista on mielettömän hyvä. Se johtuu henkilökohtasuudesta. Ei siis siitä että ne kirjottais jotenkin henkilökohtasemmin, vaan näistä suurin osa on semmosia jotka joko tunnen henkkoht ihan oikeessa elämässä, tai jotka on muuten tulleet tavallista tutummiksi, ne ihmiset siellä blogien takana siis. No tostahan ei varmaan kukaan saanu mitään tolkkua =D mut kuka käski mun kirjottaa mitään keskellä yötä?

No niin ja sitte piti vielä sanoa että Maya, kiva kun kommentoit =). Oon onnistunu hävittämään sut mun listalta. Mulla on tapana painella vaan ookoota aina ja kaikissa tilanteissa ja oon tosiaan pari muutakin suosikkilokia kadottanu näissä geimeissä.

Sanni halus lainata mun satunnaislukugeneraattoria. Ole hyvä vaan, Maukka on vapaasti käytettävissä tarkoitukseen =D. Toimiikin moitteettomasti.

Ja arpajaisista tuliki sitte mieleeni että Amma ja Sinikka, kiitos posteista, osotteet tuli perille. Huomenna on pakko käydä postissa (koska mun piti käydä siellä jo perjantaina ja sitte taas maanantaina ja..), jos oon yhtään tolkuissani ni kehitän teille samaan läjään jotain. Älkää odottako mitään ihmeitä siis. Ei siis voiton suhteen eikä senkään suhteen että saisin mitään postiin vielä viikkoon. Koitan kuitenki olla nopeempi ku viimeks, kauankos mulla sillon kesti niitten voittojen kanssa?

En muista. En muista myöskään mitä asiaa mulla oli..varmaan oli jotain oikeetaki sanottavaa..AA! Olen liittynyt. Lankahamstereihin. Sori, en voi linkata koska en jaksa kaivella sitä osotetta nyt. Mut kooklettamalla mäki sen löysin että sinne vaan kaikki. Siitä tuliki mieleen että se Lidlin lanka mitä mä ostin on mun uutta lempparia, ihanan pehmeetä. Taidanki alkaa neulomaan.

Nukkukaa hyvin kaikki ketkä saatte nukkua, mä vielä muutaman tunnin teen töitä (ahkeraan, kuten voitte huomata) ja sitte mulla onki historiallisen pitkä vapaa, tuun töihin vasta maanantaina. Siinä välissä tulee luultavasti niitä vieraita ja Maukka lähtee niitä karkuun mökille.

Ai joo, Vimmun eläinlääkäri. Sillä on pissatulehdus. Munuaisarvot ihan ylärajalla, mut vielä ok. Eli tarkkana kun on ruokailun kanssa ni ei pitäs tulla ongelmia. Paino siltä oli pudonnu 3 kiloo, hieno homma.

En pysty keskittyy tähän kirjottamiseen ku on toi neule tossa oottamassa..