No ei niit lahjoja oo ku yks ja oikeesti en usko että mun kummityttöni (vaikka fiksu lapsi onkin) osaa ihan vielä surffailla..ja jos osaa ni se ei kyllä varmaan sitte järin innostu mun lahjastani, se kun on varsin pikkutyttömäinen.

Tää taitaa olla ensimmäinen leluks luokiteltava lahja, mä oon se kurja kummitäti joka ostaa aina kirjoja. Lapset saa niin paljon leluja ja mä oon ite ollu aina semmonen lukutoukka - lukemisesta saa niin paljon. Mä en ainakaan vois elää ilman kirjoja. Nukke siis, uusimmasta Modasta. Tässä on se lehden malli:

1221229.jpg

Mä teen aina kaiken vähän omalla tavallani, tässä on mun näkemys samasta ohjeesta:

1217499.jpg

Siinä on samalla lähikuvassa se kohta mihin oon äärettömän tyytymätön, noi posket. Yäk. Ois pitäny kirjoo nekin, ois tullu varmasti nätimmät. Tarkkaavaisimmat saattaa huomata että ku tehdään erilaista ni tehdään erilaista, vähän etnoilua sekaan ;).

1217520.jpg

Ja mustat naiset (ja tytötkin) on aina kauniisti korutettuja. Mä oon harvoin nähny mustan naisen ilman kauniita krumeluureja. Ai mitä yleistystä =D?

1217511.jpg

Ärr, vitsi mua ärsyttää noi posket ihan koko ajan. Onneks tää oli notkee tyttö ni sain yhden kuvan ilman niitäkin

1217504.jpg

Mä oon poskista huolimatta tosi tyytyväinen tähän. Leluna tää on huono, ei varmasti tuu kestämään mutta jos Velma ees hetken tykkää tästä ni mä oon tyytyväinen.

1217483.jpg

Se oli älyttömän kevyt, mun vaaka väitti että lankaa kulu 50 g. Jämälankoja kaikki, valkosta snugglyä, valkosta mohairia, ruskeeta vuosikerta jotainvillasekotelankaa, mustaa mohairia, vaaleenpunasta Novitan jotain ohutta vauvalankaa jonka nimi on nyt hukassa ja vyöte lankapussukan alimmaisena.

Ihanaa viikonlopun jatketta kaikille, mä saan kohta rakkaan Suvini tänne sen rakkaan Toman kanssa joka on munki mielestä aika ihana =). Maukka pakkas aamulla kamat ja koiran ja lähti mökille, sillä kun on vielä maanantai vapaata.