Vitsi, Suvi tulee tänne huomenna =). No tulee Tomaki mut siis hei, Suvi tulee tänne huomenna =)). Jee! Niin ihanaa <3. On kyllä hyvä mieli. Vaikka se saattaki tietää krapulaa mut njäääh, se nyt ei oo niin justiinsa. Varsinki ku mä aika harvoin harrastan mitään oikeita krapuloita ;). Kohta täytyy hilppasta alkoon ostamaan sitä ihhhanaa valkkaria. Njamnjamnjamnjam. Simppa on innoissaan.

Kävin kampaajallakin..sain uuden Ilmeen ja siinä sivussa löysin The Kampaamon. Se on se mun paikka. Aivan ihania tyyppejä ja mun kampaaja, voi vitsi. Just sitä mitä mä oon hakenu. Että ku mä sanon sille että 'tee mitä lystäät' ni se innostuu suunnattomasti ku pääsee soveltaan ja kans sit tekee jotain mikä näkyy. Lisäks sillä oli hyvät otteet, mua ärsyttää hipelöivät kampaajat, se antaa kokemattoman vaikutelman. Nih. Mä sain kolmia raitoja, ruskeita, vaaleita ja kuparisia. Ja lyhyen tukan :), mikä on ihan rikki ja sen saa miljoonalla eri tavalla ja voi että mä tykkään.

Neulomukset on olleet pieniä ja mitättömiä. Kummitytön lahja oli tänään perillä, mutta vielä avaamatta joten on tyytyminen maailman tylsimpiin kuviin (ja kuvauskohteisiin). Broidi kun käsittääkseni ei täällä hillu. Ja jos hilluu ni nyt ei sitte kato pidemmälle. Se lähti tosiaan ennen joulua Intiaan, joten en pitäny sen joululahjojen kanssa senkään vertaa ressiä ku muitten. Broidi on aika retrohko ja lahja lähti lankakeristä jotka huus sen nimee. Se on myös hiton tarkka siitä mitä se pistää päälleen, joten en alkanu ees yrittää mitään isoo työtä, koska sit ois vaan harmittanu jos se ei ois tullu käyttöön. Jos nää ei tuu käyttöön ni ei harmita niin paljoo ;).

Sniikkerit, ne on 7veikkaa ja taas kiitämme lämpimästi Helmistä tästä ohjeesta. Kiitos.

1217535.jpg

ja jotta te uskoisitte että mä ihan oikeesti osaan tehdä jotain muutakin ku oikein tosissani yritän, ni käytin keränloppuja sniikkereiden kavereihin, tumppuihin:

1217538.jpg

No mut hei, arvatkaa vaan mitä nyt on puikoilla..

1217543.jpg

Sniikkerit =D. Ja Kassi-Alma, muistatko ku kysyit että mihin noita nalleja käytetään? En muistanut vastata mutta kuva kertoo enemmän ku tuhat sanaa ;).

Kommenttiloota.

Pami, kiitos ohjeyrityksestä, mutta koska olen idiootti ni mä en tajuu että a) mistä mä tiedän sen värikoodin, b) miten mä saan noitten laatikoitten reunat pois, eli että kaikki ois yksväristä ja c) minkä takia tää ei voi toimii rasti ruutuun-periaatteella ('Haluan vaaleansinisen pohjan' [x]). Emmä tajuu.

Amma, kiitos linkkivinkistä! Täytyy käydä urkkimassa. Kiva kuulla että olette Sinikan kanssa kärsivällisiä =), paketit siis tulee sitkun tulee ;).

Maya, ihanaa kun sä oot noin onnellinen, kyllä jo tosiaan ansaitset sen :). Neulominen on oikein mukava harrastus ja netistä jos jostain löytyy ohjeita joka lähtöön, sekä ihan alottelijoille ja niille ammattilaisillekin.

Sanni, joo. Maukka on hyvin sopeutuvainen, eiköhän se kestä postissakulunkin. Muistat vaan ilmotella aina silleen etukäteen ettei samaan aikaan arvota ettei tuu tappelu ;). Ja menin köyhtymään siitä Bitchistä 15€. Nyt jos aiot sanoa että sulla ois ollu se kirja tarpeettomana ja oisit myyny sen pilkkahinnalla ni sano se hyvin hiljaa xD.

Siinä tärkeimmät, nyt mä suuntaan sinne alkoon. Jos mä en enää huomenna ehdi naputtelemaan ni oikein ihanaa viikonloppua ihan kaikille!

Ruts.