nooh, valvottuja öitä nyt ainakin. työt oli välillä vähän vähissä..tuli ihan semmonen tunne että oisin ainoo joka on hereillä ;). mä kyllä tykkään noista yövuoroista siltikin. toki se välillä väsyttää ku tuntuu ettei mitään tapahdu (aivan ku valvois turhan päiten) mut..kivoja ne on, kun niitä ei koko ajan joudu tekemään. mitään aivoja vaativaa en rupee yövuoroissa tikuttamaan, pitää olla mahdollisimman yksinkertasta.

maukalla on aina sormet jäässä ja villapaidasta jäi vielä ainoo..

1192869.jpg

niin peruskämmekkäät ku ikinä olla saattaa. yläresori ja peukut on taitettu, saa pitää kummin haluaa. siis pidempänä tai lyhyempänä.

ainoa siis, 76 g

ja santorinista tuli vihdoin inspiraatio

1192871.jpg

tääkin niin perussettiä ku olla saattaa, 2 oy ja lk. mä en oo ihan varma osaanko mä pitää tota, ei oo ehkä mun värinen. sen näkee sit kesämmällä kun vaaleemmat värit innostaa (jos koskaan innostaa..). mä oisin antanu ton jollekin mutta vaikka mä koko puuhastelun ajan kuinka mietin, ni en tunne ketään jonka näkönen toi ois. se on nättiä mutta vaikeeta lankaa.

santorini, 62 g.

muuta ei ole meidän elämässä tapahtunu. yövuorojen välissä nukuttiin ja pussailtiin. muuten parasta näissä öissä on se, että niitten jälkeisen päivän osaan olla vaan. yleensä kaikki vapaapäivät menee siivotessa tai muuta puuhatessa eikä kunnolla vapaalla, mut nää on ihan luksusta. käyn koiran kanssa lenkillä ja vaihdan takasin yöpaitaan :), niin ihanaa. nyt joutuu kyl varmaan vähän pukemaan ku lidlissä on huippuhalpoja lankoja ja koukkuja, pakkohan niitä on käydä kattomassa..