siis oikeesti! eikö nää tukihenkilöt oo sitä varten et ne tajuis jotain? miten voi olla niin raivostuttavaa..meillä on siis töissä luonnollisesti paikan päällä oleva tukihenkilö et jos on jtn ongelmia ni se auttaa. ja se auttaakin :), ei oo ollu valittamista. mut jos vika on suurempi/tapahtuu öisin, viikonloppusin, iltasin/tai muuta vastaavaa niin täytetään häiriöilmoituslomake, miten ärsyttävä sanakin. noh. mä oon alkanu täyttämään näitä häiriöilmoituslomakkeita tossa viikkoo ennen joulua. jotakuinkin joka päivä kun oon ollu töissä ni tietyt sovellukset ei aukea. tai no, toisinaan aukeaa ku kokeilee pari kertaa, mutta antaa silti siis ensin virheilmoituksen. joka siis kertoo siitä että jossain on vikaa.

kurja juttu sinänsä, että jos mä oon öisin töissä yksin, ni on suotavaa että mulla pelittää kaikki ohjelmat tai että jos kone kaatuu nï mä saan ne auki HETI enkä esim tunnin päästä tai kolmannella yrittämällä.

noh. ihan joka kerta mä en oo koko häiriöilmoituslomaketta ees jaksanu naputtaa, koska sieltä tuesta ei oo tullu mitään vastausta (edes sitä automaattista 'tutkimme ongelmaa'). hittooks niitä sitte lähettelemään? eniveis sit ku mä taas oon seuraavana päivänä lähettäny taas sen vinkumislippusen ni kyllä mä oon muistanu kertoa että 'sama ongelma ilmeni eilen klo 17:57 koneella 3748 ja kesti 3 minuuttia'. eli kaiken oleellisen.

oon myöskin täyttäny ne äärimmäisen tarkasti ja hyvin, koska mä tiedän ettei ne voi korjata/tutkia mitään jos mä lähetän sinne vaan jotain 'tää ei nyt oikeen toimi'-tekstiä. olen siis joka kerralla kirjannut ylös sen että missä kohtaa tulee vikailmoitus ja joko tarkalleen sen, mitä vikailmoituksessa lukee tai - koska se on joka kerran sama ilmotus - sen, että 'antoi saman ilmoituksen kuin pvm klo kone kesto'. myöskin, koska iskä on pc-tuki-ihminen, oon oppinu perusasiat (salakuunnellu sen puheluita siis ;)) että buutataan ja suljetaan ja kokeillaan uudestaan ja odotetaan hetki ja kokeillaan uudestaan ja kokeillaan toisella koneella jnejne. noh, tästä johtuen oon joka kerta merkannu senkin että ongelma ei ole riippuvainen työasemasta vaan ilmenee kaikilla asemilla minun tunnuksiani käytettäessä.

no eikö sieltä ensin tuu posti että 'voitko selittää tarkemmin'. joo, voisin. jos se vaan ois mitenkään mahdollista!! siis gsus sentään jos niillä on kirjallisena nenän edessä että milloin se vika ilmenee ja missä tilanteissa ja minkä virheilmoituksen se antaa ja mitä sille on tehty, ni miten paljon tarkemmin  mä voin mitään enää kertoo? laitoin sitte postia jossa kerroin taas kerran kaiken saman. mitään lisäämättä ja mitään pois jättämättä. ni eikö ne imbesillit tänään soita (luojan kiitos ei soittaneet mulle, mä oisin varmaan kilahtanu ku inhoon sitä että ohjelmat ei toimi ja sille ei tunnuta tekevän mitään) että mikä mun työaseman numero on, koska ne urpot epäilee että vika on siinä koneessa!

siis anteeks vaan, mutta jos mä oon 19 kertaa niille ilmottanu että oon käyttänyt kuutta eri työasemaa ja vika ilmenee ainoastaan mun tunnuksilla ni millä logiikalla ne on tullu oikein porukalla siihen tulokseen että vika on siinä työasemassa minkä luona mun tavarat oon mutta missä mä oon istunu viimesen parin viikon aikana vähiten?

urpot.

anim304.gif

ja iloisempia asioita, snyyni on kunnossa :). tai ainakin parempi. sain paketin. otan kuvat ja naputan selonteon heti kun on aikaa latailla kuvia koneelle (ja ettiä tuolta kansioviidakosta kaikki asiaankuuluvat otokset..).

kiitokset jonskulaiselle sinne sohvannurkkaan :)!

sain eilen myös inspiraation santorineista. tikutiku. jonskulaisen lähettämistä viimesen paketin langoista tulee sukat. ne on ne kuuluisat ensimmäiset sukat jotka teen kärjestä päin. nih.